2013. június 10., hétfő

~Tini-Mini~

~Tini-Mini~


 ~Megkérdezted mi baj, van. Mosolyogtam és mondtam, hogy semmi. Ezután megfordultam és azt suttogtam: minden...


 ~Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben megbánás nélkül gondolhass a múltra!




 ~Minden dalnak van egy vége, egy utolsó hangjegye, minden dal véget ér. Butaság lenne emiatt nem élvezni egy dalt. Egyszer minden dal véget ér, de ettől még élvezheted a zenét.

 ~Könnyebb arra haragudni, akiben megbízol. Miért? Mert tudod, hogy ő így is szeret.




 ~A boldogság csak akkor az igazi, ha megosztod valakivel.


 ~Egyáltalán nem számít, hogy mit mondanak rólunk, csak az, hogy mit gondolunk belül magunkról.


~Ne menekülj a múltad elől. Mielőtt elrontanád a jövődet, tanulj meg élni a múltaddal.




~Ne félj a kudarctól, játszd végig a játékot!

~Az élethez hozzátartozik az, hogy fájdalmat okozunk egymásnak vagy önmagunknak, de ebből nem következik az, hogy gyűlöljük a másikat.


~ Semmihez sem kell nagyobb bátorság, minthogy nevetés mögé rejtsük szomorúságunkat.




~ A szerelem képes arra, hogy egyszer megérintsen és egy egész életre megmaradjon.

  ~Tudod mi fáj?...az, hogy már nem hív fel, ha hallani akarja a hangom, már nem ír üzenetet, már egy senki lettem számára...

~Szerintem, ha szerelmes valaki, akkor nem kell nagy szavakat mondani, elég egy pillantás, s egy sóhaj, és akinek szól, az meghallja..
                                                                                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése