2013. március 8., péntek

~Flegma Idézetek~

~Flegma Idézetek~


~Flegma vagyok, ez az én bajom, ha nem tetszik, arra az ajtó angyalom;D



~A bosszú édes, de nem hízlal ;)


~Nem vagyok flegma, csak a válság miatt spórolok a kedvességgel.:* 


 ~Nem vagyok flegma, se bunkó, csak nincs kedvem hozzád ! ;D 



 ~Ha azt mondják hogy "NE" én csak azért is csinálom!;) ♥


~ Ha valakinek problémája van veled, mindig jusson az eszedbe, hogy az az ő problémája . . ;)


~ Flegma vagyok bocsmá', ha nem tetszik okcsá' 


~Nem voltam hercegnő és nem is leszek soha, nekem marad a tormacipő és a csőgatya!:))

~Nem muszáj kedvelnek, nem vagyok facebook állapot !:33

~Én nem utállak. Én csak... hmm... Nézzük inkább így: ha esetleg lángra kapnál és nálam lenne víz... meginnám.;))

~Nem vagyok lusta - Csak igen motivált a semmittevésre;DD


~ Mindenki környezetében van egy seggfej.. ha a tiedben nincs, valószínűleg te vagy az! ;) 

~Nem vagyok sorozatgyártmány..vagy megszokod az eredetiségemet, vagy ott az ajtó.:]


~Én bolond akarok maradni , és úgy akarom élni az életem , ahogy megálmodtam , nem úgy , ahogy mások elvárják tőlem!

~Akkora paraszt vagy, hogy szalonnás Orbitot kérsz a trafikban!

~Az úszástól nem lesz szép az alakod, nézd meg a bálnákat!:DD




~Mint kívülállónak, mi a véleményed az intelligenciáról?;)

~Megkeresed a szótárban a tökéletes szót és a nevemet találod mellette! ;)


~Ki az az abszolút beképzelt? Aki azt hiszi hogy szebb nálam :D



~Több okos ember kéne a világra olyan rossz hogy egyedül vagyok!! :$$:D

~A barátomnak és nekem azonos az ízlésünk. Ő engem szeret, én pedig magamat.:$

~Őrült egy ünnep a fiatalság.;]


 ~A csoki 1OOx jobb a férfiaknál édes és még kockái is vannak...


~Legyél hülye, mert én is az vagyok, Legyél hülye, mert a hülyék gazdagok. Határtalan az én hülyeségem, Az az egyetlen jó
képességem.Hülye vagyok,de nincs mit tenni, hisz nem is olyan rossz hülyének lenni! Én másképp látom a világot, ha kedvem van, hát kiáltok.



~Nem mindig vagyok bunkó néha alszom is..;)

~Flegmán élem az életem,véleményedet nem kértem ;)

~Nem vagyok én bunkó,csak nem mindenki érdemli meg a kedvességemet.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon tecccik! Megtudhatnánk, hogy ki/k csinálják ezeket a bejegyzéseket? Csak így tovább csajok! És lécci minnél többet posztoljatok!<3

    VálaszTörlés
  2. Örülünk h "teccik" és folyamatosan töltjük felfelé az idézeteket!:)
    BY: Rencsikee,Pingwiin,Bodíí:33

    VálaszTörlés
  3. Ezek annyira természetesek...magatoktól írtátok ?
    (ha nem akkor is) büszkék lehetnek rátok a szüleitek!:)

    VálaszTörlés
  4. Minden érzelmet/életérzést beleírunk!:)
    Köszönjük!:*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók :D Nem raknátok fel még többet :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!:) Sajnos a tanulás meg maga a suli miatt nem igazán van időnk, de igyekszünk, ha más nem, nyáron felfrissítjük az oldalt:)

      Törlés