2013. március 8., péntek

Kis vicces...;)

Vicces...:)


~Szerintem minden ember értelmes, aki egyetért velem. 


~Nem szenvedek elmebetegségben. Minden percét élvezem. 



~Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak. 


~Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már majdnem gömb. 


~Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának.


~Földön kívüli intelligencia? Először a Földön találjunk valamit...




~Lehet, hogy szebb vagy, mint én. Lehet, hogy bölcsebb vagy, mint én. Lehet, hogy jobb vagy és tehetségesebb meg minden. De hé, szerinted ez engem hol érdekel?


~Kétféle ember létezik: az egyik mindig megmondja, mit gondol, a másiknak vannak barátai.



 ~A rendrakás csak a kisemberek mániája. A zseni átlát a káoszon!:DD


~Isten szereti a hülyéket, különben nem teremtett volna ennyit!




 ~A kígyó is örül a tavasznak, mégpedig annyira, hogy ilyenkor örömében kibújik a bőréből.kibújik a bőréből.


~A lustaság netovábbja, ha valaki azt álmodja, hogy nem csinál semmit.


~Ha színház az egész világ, akkor én akarom kezelni a süllyesztő ajtaját.


~Egy kutya az egyetlen olyan lény, mely jobban szeret téged, mint saját magát!


~Nem vallottam kudarcot, csak találtam száz módot, melyek közül egyik sem működött.


~Ha még nem láttad a feleségedet, amikor rámosolyog a közlekedési rendőrre, akkor még nem láttad a legszebb mosolyát.




2 megjegyzés: